La meva activitat preferida

L’activitat de la setmana que més m’ha agradat ha sigut l'últim dia de bici d’aquest dimarts. Com era l’últim dia, els profes volien fer una ruta no molt llarga i tranquil·la, però al final tranquil·la tranquil·la no va ser.

Vam començant fent la ruta de sempre fins la caseta dels discapacitats. Després vam anar fent molts de corriols on en una d’aquestes, en Jordan i l’Uri van caure, però la caiguda més greu va ser una mica més tard.

Hi havien moltes pujades i baixades, jo ja estava mort. Hi va haver una baixada molt gran on l’Akele va tindre una caiguda molt forta, jo estava just davant d’ell i va sortir volant, però com al nostre company Akele es un màquina no es va fer res i vam seguir amb la ruta Acte seguit vam fer com l’últim tram on hi havia unes pujades brutals. En una d’aquestes el Joan va decidir fer com una activitat per veure si arribàvem al nostre punt màxim de pulsacions, jo si recordo bé vaig arribar a 193 pulsacions per minut. Al final havíem de decidir si pujar per un corriol o per el camí normal, que arribava fins la caseta de discapacitats on ja agafaríem el camí cap a l’institut, com era l’últim tram i l’últim dia de BTT vaig decidir anar pel corriol.

En conclusió, una ruta molt variada i molt divertida, on vaig veure millores en la meva resistència comparat amb el primer dia.


Andrew Vasquez.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortida Quermany BTT