Ruta BTT pel Cap de Creus. Segon dia del crèdit de síntesi

Avui al matí hem quedat a les 8:15 h a la parada de busos de Roses, un cop estàvem tots preparats (9 h) hem sortit direcció, la Punta Falconera, amb una carretera de corbes amb un cert desnivell. Seguidament allà hem entrat i hem seguit per camins, corriols i talls de pista fins a arribar a la Fundació Bulli, d'en Ferran Adrià. Hem seguit per una pista amb desnivell una mica llarga fins a arribar a Cadaqués on hem esmorzat. Des de Cadaqués hem seguit fins al Port de la Selva per corriols i pistes amb desnivell. Hem passat Port de la Selva i hem seguit fins a Selva de mar on hem parat a dinar al camp de futbol. Un cop hem dinat hem hagut de pujar ràpid a la bicicleta i hem fet una pujada de més o menys una hora d'ascensió per finalitzar amb un corriol molt tècnic i complicat on molta gent ha caigut o ha baixat de la bicicleta. D'altres han arribat a baix que havien trencat el canvi o han punxat roda. Des de el final del corriol fins a l'estació de busos hem fet un descens per carretera, ja que anàvem una hora tard.

Al final hem acabat fent una ruta de 54 km amb més de 1300 metres de desnivell acumulat, amb molts corriols i pistes amb unes vistes espectaculars. Fent una ruta i per la zona del Parc Natural de Cap de Creus.

Gràcies als professors ens han anat explicant cada waypoint interessant i pels llocs on passàvem.

Una curiositat que no m'esperava és que hem trobat moltes vaques per la muntanya.

Jaume Garcia.

Entrades populars d'aquest blog

Sortida Quermany BTT

INFORMACIÓ DEL NOU CICLE PEL CURS 2021-22!!!