Sortida BTT durant el crèdit de síntesi

Durant el crèdit de síntesi hem fet un seguit de sortides que ens han servit per a poder complementar certes activitats del treball escrit, aquí parlaré sobre la sortida de BTT.

Vam començar la sortida a l’estació de busos de Roses. Acte seguit vam fer 10 minuts de carretera, i vam entrar al Parc Natural, quasi bé tota la ruta passa per pistes i per alguns trams de corriols. Els pobles pels que vam passar després de Roses van ser Cadaqués, Port de la Selva, Selva de Mar i vam passar pel voltant de Llançà. Al llarg del recorregut vam fer 2 parades, la primera a un poble i la segona al camp de futbol de Selva de Mar. Vam fer dues pujades fortes, una al principi de la ruta i una al final, i també vam fer un corriol bastant guapo al final de tot de la ruta, que començava al cim de les àligues i acabada a la carretera de Roses. Per mi va ser una ruta diferent a les que fem normalment, i ens va anar força bé per no perdre la forma física i canviar una mica d’aires, ja que les rutes de Torroella les tenim molt vistes. A més la fauna d’un lloc i de l’altre eren diferents, a Torroella estem acostumats a veure cabres i allà hi vam veure bastants vaques.

Aleix Oliver Llama

Entrades populars d'aquest blog

Sortida Quermany BTT

INFORMACIÓ DEL NOU CICLE PEL CURS 2021-22!!!