Activitat de senderisme

Sóc l'Èric Planelles i el que m’ha agradat més d’aquesta setmana ha sigut la ruta de caminar. El que es tractava era que dos grups de la classe guiaven la ruta. El meu grup va fer el camí  d’anada per fer desnivell per el Montgrí i el que vam fer és sortir desde l’institut i guiar fins l’Ermita de Santa Caterina on aproximadament hi havia 7 km amb força desnivell.

I aquest dia va ser el meu dia preferit de la setmana ja que el títol que ens estem traient es: Conducció d'Activitats Fisicoesportives en el Medi Natural i per aquest motiu em va agradar fer la ruta ja que era una cosa que feies tu mateix i havies de guiar a tot el grup. 


El meu grup ho vam fer amb força facilitat perquè ja teniem la ruta preparada, també portavem un ritme on tota la classe podia seguir amb facilitat i crec que les explicacions que vam fer dels waypoints(llocs d'interès) van estar clares i ven explicades.

Apart del nostre grup, quan nosaltres vam arribar a l’Ermita de Santa Caterina vam fer canvi de grup perquè a ells els hi tocava fer la tornada.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortida Quermany BTT

La meva activitat preferida