Els dimarts de BTT

Hola, jo soc en Joan Boada i l'activitat que m'ha agradat més d'aquesta setmana ha sigut la bicicleta.

Com cada dimarts fem una ruta amb bicicleta i aquesta setmana vam fer una ruta de uns 38 km i no gaire desnivell. Vam sortir cap a les 9:30 i vam anar direcció Ulla. Vam passar pel mig del poble de Ulla i vam arribar a una rodona .Vam agafar la 2a sortida que era un camí de terra que ens portava a Verges . Quan vam fer un tall de camí vam arribar a un bunker aeri, i vam entrar .  Després vam tornar a agafar el camí de terra i vam arribar a un aeroport antic que estava a un camp d'oliveres . Una mica més endavant un company va punxar la roda de la bicicleta i vam haver de parar . Li vam posar un pegat i vam seguir tirant cap a Verges . Quan vam arribar a Verges ens vam parar a la Plaça del poble a esmorzar. Uns van anar a comprar esmorzar i altres com jo es van quedar a la plaça esmorzant al cap d'uns 15/20 minuts vam seguir la ruta direcció Bellcaire seguint el riu. Ens vam trobar una presa d'aigua i al cap de poc ja vam arribar al poble.

Sense fer cap parada vam anar direcció l’Escala. Anant cap a l'Escala a un company se li van treure el pedalier i els profes l'hi van posar i vam seguir la ruta  .Quan vam arribar a l’Escala vam estar uns 15/20 minuts esmorzant i després d’esmorzar vam tornar direcció a l’institut.

A la tornada vam fer una o dos pujades no gaire fortes. Vam arribar a un lloc on allà també vam parar un moment a beure aigua que hi havia una font . Després ja va ser tot baixada  fins l’institut.

Vam fer una ruta circular i a mi sincerament em va agradar moltíssim.