Primer dia de la travessa al Cap de Creus

DIARI DE RUTA 1r DIA

Quan vam arribar tots a l’institut, vam començar a carregar les motxilles a la furgoneta. Quan les vam acabar de posar totes les bosses a la furgoneta vam començar la ruta. El primer tram de ruta era el mateix que tots els dies que hem anat a l’escala, camí planer i molt ràpid de fer. Quan vam arribar a l’Escala, vam anar fins a Empúries. Allà vam agafar el carril bici i el vam seguir fins a arribar a Sant Pere Pescador, allà vam fer una parada perquè expliquèssin els primers waypoints i per poder esmorzar. Quan vam acabar d’esmorzar, vam pujar tots un altre cop a les bicicletes i vam seguir. Des de Sant Pere Pescador fins a Roses va ser un tram molt avorrit ja que només era seguir camins i carreteres planeres.
Al arribar a Roses vam parar en un turonet per descansar 10 minuts i agafar energia amb alguna barreta. Després dels 10 minuts de pausa vam seguir, aquí començaria la part més difícil d'aquest primer dia, ja que s'ajuntava tot el desnivell en pocs kilòmetres. Per això en ho vam prendre amb calma i vam anar pujant al ritme de propi. La següent parada la vam fer a la Punta Falconera,  aqui el grup de l'Adrià Berrido en explicaria aquest Waypoint. Seguint al ritme propi vam seguir per un camí el qual ens va portar a un corriol i seguidament a una carretera on ens va portar a la Fundació Bulli. Seguidament vam passar per un seguit de cales: cala Juncols, cala Montjoi… Després de travessar totes aquestes cales i disfrutant d'un paisatge espectacular vam parar a dinar, a uns 10 km  de Cadaqués.

Després de la parada a dinar al cap de 20 min vam tornar a arrencar motors. vam seguir  pedalant i pocs minuts després va començar a ploure. Cada cop ens apropavem mes a cadaques, pero pocs kilometres abans d'arribar vam fer la última parada per reagrupar i si algu volia oendre algun gel o alguna barreta, aquell era el moment. Al cap de res ja tornavem a estar sobre les bicicletes, fins que vam acabar de fer la ultima pujada. En aquell moment cadascú anava al seu ritme ja que faltava poc per arribar i no hi havia pressa per arribar. Mentres féiem la ultima baixada, un company va tindre un accident i aixó ens va fer perdre 10 minuts peró com que ja estàvem a cadaqués no va ser tant greu i va poder anar al centre hospitalari, un cop vam arribar al pavelló alguns van anar a la dutxa i despres van baixar al poble, altres es van quedar jugant a futbol i la resta va descansar. Cap a les 20:00 els alumnes van començar a fer el sopar i un cop estava tot recollit vam anar a dormir.

Entrades populars d'aquest blog

Sortida Quermany BTT

INFORMACIÓ PEL CURS 2020/21 DEL CFGM DE CONDUCCIÓ D'ACTIVITATS FISICOESPORTIVES EN EL MEDI NATURAL