Sortida Quermany BTT

SORTIDA BTT - Dimarts 8 d'Octubre

Avui, dia 8 d'Octubre els alumnes de CAFEMN de l'Institut Montgrí hem realitzat una gran ruta. Un trajecte circular d'uns 43 kilòmetres. L'objectiu d'aquesta ruta era pujar al Quermany Gros, una muntanya situada a les localitats de Pals, Begur i Regencós amb 224 m de desnivell.

Hem sortit de l'institut entorn les 10:25, ens hem dirigit cap al poble de Gualta per agafar el camí direcció Quermany Gros. Passant pels pobles de Fontanilles, Palau-sator, Fontclara i finalment Pals hem arribat al Quermany Gros. A l'arribar ens hem dividit en grups per les persones que els costava més i els que arribarien més fàcilment al cim. Ens hem trobat amb un camí de gran pendent i amb dificultat per pujar a causa de la gran quantitat de rocs. Alguns amb més dificultats que altres però al final tots els alumnes del CAFEMN hem aconseguit pujar al cim de la muntanya. A dalt es podien apreciar unes grans vistes dels pobles i muntanyes que l'envolten, després d'esmorzar i fer la foto postu hem baixat de la muntanya, amb alguns incidents però tothom ha arribat il·lès a baix. Per seguir amb la ruta hem passat per un camí molt bonic que ens ha portat fins a la platja de Pals i seguidament fins a l'institut.

Ha estat una ruta molt divertida de realitzar i amb una més de nivell que les fetes anteriorment. Un gran dia per no oblidar.